Zatte Vrienden Punt NL forum index Zatte Vrienden Punt NL
Ieder zijn lol
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Lodewijkje

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zatte Vrienden Punt NL forum index -> Zatte Vrienden Punt NL
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Henry
Zatte Held


Geregistreerd op: 19-9-2004
Berichten: 567

BerichtGeplaatst: Dinsdag 30 November, 2010 23:50    Onderwerp: Lodewijkje Reageer met quote

Lodewijkje zat bij Opa op schoot, terwijl die met een lucifer probeerde zijn pijp aan te steken. Lodewijkje blies de lucifer uit. Dit herhaalde zich drie keer, waarop Opa vroeg: "Waarom doe je dat nu steeds Lodewijkje?"
Lodewijkje antwoordde: "Papa heeft gezegd dat als Opa de pijp uitgaat, wij een nieuwe LCD televisie krijgen".

Lodewijkje loopt langs het huis van de burgemeester en spuugt tegen een raam. De burgemeester heeft dit gezien en komt woedend naar buiten.
"Wat zou jouw moeder ervan vinden, wanneer ik bij jullie huis langs loop en tegen het raam spuug?" vraagt de burgemeester. "Dat zou ze heel knap vinden, wij wonen namelijk op de 10e verdieping".

Lodewijkje zit aan de kant van de gracht te huilen, de tranen rollen over zijn wangen. Er komt een vrouw langs en vraagt waarom hij zo verdrietig is. "Mijn moeder heeft allebei de katjes in de gracht verzopen" snikt Lodewijkje. "Ooh, wat vindt ik dat gemeen" zegt de vrouw. "Ja en mijn moeder had beloofd, dat ik het mocht doen".

Lodewijkje zit samen met zijn zus in de woonkamer TV te kijken.
"Wat zijn Papa en Mama aan het doen?" vraagt zijn zus "Ik denk aan soep eten" antwoordt Lodewijkje, "want ik hoorde Papa vragen Maggie erin?"

Lodewijkje is samen met zijn vader op een paardenveiling.Hij kijkt toe als zijn vader bij een aantal paarden zijn handen laat glijden over de benen, romp en borst laat glijden. "Papa, waarom doe je dat?" vraagt Lodewijkje.
"Omdat ik wil weten of de paarden gezond en in goed conditie zijn" antwoordt Papa. Lodewijkje kijkt zijn vader bezorgd aan en zegt: "Pappie, ik denk dat onze postbode Mammie wil kopen".
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zatte Vrienden Punt NL forum index -> Zatte Vrienden Punt NL Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group