Zatte Vrienden Punt NL forum index Zatte Vrienden Punt NL
Ieder zijn lol
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

WC-papier.

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zatte Vrienden Punt NL forum index -> Zatte Vrienden Punt NL
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Merlin
Zatte Kammeradski


Geregistreerd op: 24-4-2006
Berichten: 147
Woonplaats: Sassenheim

BerichtGeplaatst: Donderdag 30 Oktober, 2008 0:52    Onderwerp: WC-papier. Reageer met quote

Een vrouw met een bescheiden B-cup zegt tegen haar huisarts dat ze graag wat meer volume in de blouse wil hebben en daarom een bezoek aan de plastisch chirurg overweegt.
"Niet doen", adviseert de huisarts. "Kost klauwen geld en ik heb een prima tip voor u. Dagelijks met een WC-papiertje over de borstjes wrijven en voor u het weet, heeft u een enorme voorgevel".
Vier maanden later komt ze weer bij de huisarts.
"Nou dokter, ik heb er elke dag een WC-papiertje langs gehaald, precies zoals u had gezegd, maar groeien .... ho maar!".
Zegt de huisarts: "Nou, daar begrijp ik geen fuck van, want me je reet is het anders prima gelukt!".

_________________
Elke dag dronken is ook een geregeld leven ....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
reetwol
Zatte Vriend Master


Geregistreerd op: 22-12-2005
Berichten: 1988

BerichtGeplaatst: Donderdag 30 Oktober, 2008 8:25    Onderwerp: Reageer met quote

00icon_mrgreen.gif
_________________


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Xander
Zatte Ultra Poster


Geregistreerd op: 10-10-2007
Berichten: 4412
Woonplaats: Zandvoort

BerichtGeplaatst: Donderdag 30 Oktober, 2008 12:06    Onderwerp: Reageer met quote

Jij dacht, "ik zet even de vertaling van een recent topic op het forum".. 00icon_mrgreen.gif Dank je wel


For our Englisch viewers, look here:
http://www.zattevrienden.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=5431

00icon_wink.gif

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zatte Vrienden Punt NL forum index -> Zatte Vrienden Punt NL Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group