Zatte Vrienden Punt NL forum index Zatte Vrienden Punt NL
Ieder zijn lol
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Barverhaal

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zatte Vrienden Punt NL forum index -> Zatte Vrienden Punt NL
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Henry
Zatte Held


Geregistreerd op: 19-9-2004
Berichten: 567

BerichtGeplaatst: Donderdag 14 Oktober, 2010 22:45    Onderwerp: Barverhaal Reageer met quote

Na het werk zit een man in een café van zijn bier te genieten.
Komt er een verschrikkelijk sexy stuk binnen. Ze is zo aantrekkelijk dat de man zijn ogen nauwelijks van haar af kan houden.
De vrouw merkt dat en loopt naar hem toe.

Voordat hij zijn excuses kan aanbieden zegt ze :
' Ik ben bereid om alles, absoluut alles voor je te doen, hoe smerig ook, voor 100 euro, onder één voorwaarde.'

Stomverbaasd vraagt de man wat de voorwaarde is. De vrouw zegt :
' Je moet me in precies drie woorden vertellen wat je wilt dat ik voor je doe.'
De man denkt even na over dit voorstel, pakt dan zijn portemonnéé
uit zijn zak en telt langzaam 5 briefjes van 20 euro uit, die hij in de hand van de vrouw legt.
Hij kijkt haar diep in de ogen en zegt langzaam en heel nadrukkelijk tegen haar :

' Verf mijn huis.'

Ik moet het toegeven: Er zijn toch nog een paar slimme mannen op onze aardbol!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zatte Vrienden Punt NL forum index -> Zatte Vrienden Punt NL Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group