Zatte Vrienden Punt NL forum index Zatte Vrienden Punt NL
Ieder zijn lol
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

De beer en het konijn ontmoeten de magische kikker

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zatte Vrienden Punt NL forum index -> Zatte Vrienden Punt NL
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Xander
Zatte Ultra Poster


Geregistreerd op: 10-10-2007
Berichten: 4412
Woonplaats: Zandvoort

BerichtGeplaatst: Woensdag 10 December, 2008 15:48    Onderwerp: De beer en het konijn ontmoeten de magische kikker Reageer met quote

Een magische kikker loopt door een heel groot magisch bos. Het bos is zo ontzettend groot, dat de kikker nog nooit een ander dier heeft gezien. Het toeval wil dat de kikker op een gegeven moment een konijn tegenkomt, die voor een beer uitrent om te voorkomen dat hij als diens avondeten gaat dienen. De kikker is zo verbaasd dat hij opeens twee andere dieren ziet, dat hij 'STOP' roept, en de dieren tot staan maant. De magische kikker zegt: "Omdat jullie de enige andere dieren zijn die ik ooit ben tegen gekomen, gun ik jullie allebei drie wensen."
De beer doet zijn eerste wens: "Ik wens dat alle beren in dit hele bos, behalve ik dan, vrouwtjes worden."
Het konijn is aan de beurt: "Ik wens een motorhelm."
De beer denkt: "Wat een idioot, wie wenst er nou een helm..." en hij doet zijn tweede wens: "Ik wens dat alle beren in het bos hiernaast ook vrouwtjes worden!!"
Het konijn zegt: "Ik wens een motorfiets."
De beer denkt: "Wat een stom konijn, hij had toch ook geld kunnen wensen om de motor te kopen..."
Ondertussen gaat het konijn alvast op zijn motor zitten en start hem.
De beer gaat verder: "Ik wens dat alle beren op de hele wereld,
behalve ik dan, vrouwtjes worden!!!"
Het konijn mag dan zijn laatste wens doen en zegt: "Ik wens dat de beer die hier naast mij staat homo wordt." En hij scheurt keihard weg...

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
erw
Zat Watje


Geregistreerd op: 11-3-2006
Berichten: 27

BerichtGeplaatst: Zaterdag 13 December, 2008 22:17    Onderwerp: Reageer met quote

00icon_lol.gif 00icon_mrgreen.gif
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
dhajkoop
Zatte Vriend Tripple Star


Geregistreerd op: 13-10-2006
Berichten: 382

BerichtGeplaatst: Zondag 14 December, 2008 12:07    Onderwerp: Reageer met quote

00icon_mrgreen.gif
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
kever edje
Zatte Held


Geregistreerd op: 13-3-2008
Berichten: 742
Woonplaats: Ergens in Brabant

BerichtGeplaatst: Zaterdag 20 December, 2008 0:46    Onderwerp: Reageer met quote

whahaha super
_________________
Succes is een ladder die je niet kunt betreden met handen in je zakken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zatte Vrienden Punt NL forum index -> Zatte Vrienden Punt NL Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group