Zatte Vrienden Punt NL forum index Zatte Vrienden Punt NL
Ieder zijn lol
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Een Dom Blondje

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zatte Vrienden Punt NL forum index -> Zatte Vrienden Punt NL
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Xander
Zatte Ultra Poster


Geregistreerd op: 10-10-2007
Berichten: 4412
Woonplaats: Zandvoort

BerichtGeplaatst: Dinsdag 25 November, 2008 23:40    Onderwerp: Een Dom Blondje Reageer met quote

Op een kille dag midden in de winter stopt een vrachtwagen voor een rood verkeerslicht. Achter deze wagen rijdt een dom blondje. Zij stopt achter de vrachtwagen, stapt uit, klopt op de deur van de vrachtwagen en roept: "Meneer, ik ben Peggy en u verliest uw lading!"
De vrachtwagenbestuurder wil wel antwoorden, maar net op dat moment wordt het licht groen en rijdt hij door. Bij het volgende licht begint het blondje opnieuw met het hele gedoe. Maar ook deze keer vertrekt de vrachwagenchauffeur, zonder zelfs maar te letten op het domme blondje. Hij heeft echter geen geluk, want ook de volgende lichten staan op rood. Het blondje, ondertussen behoorlijk op haar tenen getrapt, stapt opnieuw uit, gaat voor de vrachtwagen staan en roept heel luid: "Meneer, ik ben Peggy en u verliest uw lading!"
Waarop de man geïrriteerd zijn raampje opent en tegen het blondje roept: "Mevrouw, ik ben Eric en ik strooi zout!"

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
sjaak
Zatte God


Geregistreerd op: 19-9-2004
Berichten: 13789

BerichtGeplaatst: Woensdag 26 November, 2008 8:28    Onderwerp: Reageer met quote

00icon_mrgreen.gif
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jarro
Zatte Held Triple Star


Geregistreerd op: 13-4-2006
Berichten: 1708
Woonplaats: Vianen

BerichtGeplaatst: Woensdag 26 November, 2008 15:49    Onderwerp: Reageer met quote

hahahaah
_________________
Met een string in je spleet zie je veel maar toch geen reet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam
Henry
Zatte Held


Geregistreerd op: 19-9-2004
Berichten: 567

BerichtGeplaatst: Maandag 13 September, 2010 20:42    Onderwerp: Reageer met quote

Een blondje en een brunette staan voor de vitrine van een bloemenwinkel, als het blondje plots zegt tegen de brunette:
"Kijk daar, is dat je man niet die daar bloemen aan het kopen is?"
De brunette antwoordt: "Verdorie, inderdaad, het is mijn man die daar weer zonder enige reden bloemen koopt voor mij."
Het blondje vraagt enigszins verontwaardigd: "Hou jij er dan niet van dat je man bloemen koopt voor jou?"
"Toch wel," antwoordt de brunette, "maar mijn man koopt steeds bloemen voor mij met een achterliggende bedoeling in zijn hoofd en ik heb echt geen zin om de volgende drie dagen weer op mijn rug te liggen met mijn twee benen in de lucht!"
Vraagt het blondje: "Hebben jullie dan geen vaas?"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
hoensch
Zatte Post Master


Geregistreerd op: 4-11-2004
Berichten: 1407
Woonplaats: someren

BerichtGeplaatst: Dinsdag 14 September, 2010 7:43    Onderwerp: Reageer met quote

00icon_lol.gif
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zatte Vrienden Punt NL forum index -> Zatte Vrienden Punt NL Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group