Zatte Vrienden Punt NL forum index Zatte Vrienden Punt NL
Ieder zijn lol
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Wedje maken?

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zatte Vrienden Punt NL forum index -> Zatte Vrienden Punt NL
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Willie2
Zatte Post Master


Geregistreerd op: 19-9-2004
Berichten: 1030
Woonplaats: New York

BerichtGeplaatst: Dinsdag 26 Oktober, 2004 22:50    Onderwerp: Wedje maken? Reageer met quote

Een vreemdeling komt in de stad en gaat een bar binnen. Achter de bar ziet hij een grote ton die tot de rand is gevuld met tieneurobiljetten. De man schat dat er duizenden euro in moeten zitten. "Wat is dat met die ton?", vraagt hij de bartender. "Wel, je moet tien euro betalen en als je drie testen hebt doorstaan krijg je al het geld:, vertelt de barman. "Wat zijn die drie testen?" "Eerst betalen, dat zijn de regels." De man betaalt en het biljet gaat in de ton. De barman zegt: "OK, dit is wat je moet doen . Eerst moet je een hele liter peper tequila drinken, het GEHEEL in een keer EN zonder een spier te vertrekken. Ten tweede, er zit buiten aan een ketting een pitbull met een zere kies. Die kies moet je eruithalen met je blote handen. Ten derde, er zit boven een vrouw van 90 jaar die in heel haar leven nog geen orgasme heeft gehad. Je moet ervoor zorgen dat ze klaarkomt." De man antwoordt: "Wel, ik weet dat ik mijn tien euro heb betaald, maar ik ben geen idioot, ik kan dat niet allemaal doen. Onmogelijk!". "Wel, je vroeg het en ik heb het je verteld. Je geld blijft in de ton. Dat zijn de regels." De tijd gaat voorbij en de man drinkt nogal wat, en vraagt dan behoorlijk aangeschoten "Waarizz die tekillaah?" Hij pakt de liter tequila met beide handen en slaat hem in een keer achterover. Tranen stromen over zijn gezicht, maar hij vertrekt geen spier. Vervolgens zegt hij: "OK, nouw ut hontje niewaaj?" Hij waggelt naar buiten en spoedig horen de gasten een enorm gewroet en geschuifel. Ze horen blaffen, schreeuwen, gillen en grommen, en plotseling een stilte. Juist als ze denken dat de man zeker dood moet zijn, waggelt hij de bar weer binnen, zijn shirt aan repen en zijn lijf vol schrammen. OK", lalt hij, "waar izz die ouwe vwouw met die zeje kiesjj??"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zatte Vrienden Punt NL forum index -> Zatte Vrienden Punt NL Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group