Zatte Vrienden Punt NL forum index Zatte Vrienden Punt NL
Ieder zijn lol
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Anne Frank Boom Hoax
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zatte Vrienden Punt NL forum index -> Zatte Vrienden Punt NL
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
fredpalakon
Zatte Kammeradski


Geregistreerd op: 11-10-2005
Berichten: 117
Woonplaats: Amstadam

BerichtGeplaatst: Maandag 23 Augustus, 2010 20:50    Onderwerp: Anne Frank Boom Hoax Reageer met quote

Vandaag hebben jullie het vast allemaal meegekregen...het plotsklaps omwaaien van de befaamde Anne Frank boom.

Welke boom? Deze boom: http://nl.wikipedia.org/wiki/Anne_Frankboom



Omgewaaid? Ja. Zie: http://nos.nl/artikel/180211-omwaaien-anne-frankboom-betreurd.html

Ik had het bij ons in 020 al wel eens gevolgd, destijds dat gedoe om die boom http://www.telegraaf.nl/binnenland/280510/__Steun_voor___Anne_Frankboom___.html?p=6,1

En dacht, manman, wat een gedoe om die boom, en uiteindelijk istie "gered". Ik meen dat het een slordige 100.000 Euro aan gemeenschapsgeld heeft gekost.

Dus nu dit gebeurde, dacht ik, laat ik eens een geintje uithalen.
En ik plaatste een Marktplaats advertentie...
Deze: http://link.marktplaats.nl/371253420

Vervolgens ben ik van huis gegaan en toen ik na een klein uur terug kwam, stonden er al een dikke 4000 views!

Ik ging googlen en kwam die advertentie met naam en toenaam tegen in ALLE online kranten en nieuwssites!!!

En die views schoten maar omhoog...

Toen ging ik eens inloggen in mijn email. En daar stonden tientallen reacties. Hatemail, serieuze aanvragen, verhalen en scheldpartijen.

Niet normaal was het.

En de views gingen maar omhoog....

Er stonden zelfs aanvragen van nieuwszenders in! Of ik ze wilde bellen.

Die grap liep een beetje uit de hand zeg maar.

Heb ik voor de slimmeriken maar een 2e advertentie toegevoegd, voor die lui die zelf na kunnen denken zeg maar. Dus als je op " bekijk alle advertenties " klikt kwam je hierop: http://verkopers.marktplaats.nl/1036948

En zag je dus de 2e advertentie: http://link.marktplaats.nl/371290077

Toen kwam het zelfs op radio 538 en bij het 19.30 nieuws van RTL4 en weet ik waar allemaal. En NIEMAND van die nieuwsstations had het er ook maar in de verste verte over dat het misschien een HOAX zou kunnen zijn...

Ook als je ging googlen kwam je op forums, twitter en reacties van de mensen tegen op krantenartikels tegen dat ik dacht van: manmanman, wat IS dit voor wereld? Klakkeloos kopiëren van 1 nieuwsbericht zonder te checken en zelf na te denken. Wat is onze nieuwsverschaffing toch een grote farce zeg.

Ik laat het hier even bij. En ga dadelijk nog ALLE reacties die ik in mijn mail heb gehad hier ook dumpen. Kun je het eens zien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
fredpalakon
Zatte Kammeradski


Geregistreerd op: 11-10-2005
Berichten: 117
Woonplaats: Amstadam

BerichtGeplaatst: Maandag 23 Augustus, 2010 21:03    Onderwerp: Reageer met quote

13:30 Boom omgewaaid
14:36 Advertentie geplaatst
14:44 Bod van 40 Euro
14:46 Bod van 100 Euro
14:46
Quote:
Tim: Geachte Fred, onsmakelijk zeg. opbrengst gaat naar anne-frank huis, hoop ik? mensen als u zijn slecht voor de wereld.

14:47 Bod van 9.999.999,00 Euro
14:58 Bod van 100 Euro verwijderd
14:58
Quote:
Jan: grote oetlul

14:58
Quote:
Kinderopvang: Geachte Fred, Ben ie nou wel wies??????

14:58
Quote:
Edolk: Geachte Fred, Zit er een echtheidscertificaat bij de takken? En kunt U ze ook inpakken als kadootje?

14:58
Quote:
Geachte Fred, Ga je eens heel erg schamen, lul. Groeten, Kees

14:58
Quote:
Geachte Fred, Wil je in een uitzending op radio538 iets vertellen over 'je tak'? Groeten, Jelte Radio538

14:58
Quote:
Geachte Fred, Ik ben verslaggever bij De Telegraaf. Zou ik je even kunnen bellen?

14:58
Quote:
Geachte Fred, belachelijk man.

15:03
Quote:
Erg triest dat je hier geld mee wilt verdienen!

15:07
Quote:
Geachte Fred, Schaamteloos varken dat je bent. Als jij dood neervalt op straat word je horloge toch ook niet direct te koop aangeboden. Een vuile profiteur ben je. Ik hoop dat je morgen niet meer wakker wordt. Truus

15:12
Quote:
Geachte Fred, Ik kom hem zo voor 250 euro ophalen. Dan trap ik gelijk effe je kaak van je kop. Groeten, Rene

15:16
Quote:
Geachte Fred, Geef je het geld wel aan een goed doel? -anoniem.

15:21
Quote:
Foppe: Fred, GROTE SCHAAMTELOZE H.U.F.T.E.R!

15:24
Quote:
Alpha: Geachte Fred, stort het geld maar naar de annefrank stichting.

15:25
Quote:
MM: Geachte Fred, Izkelf ben zeer geinteresseerd in delen van deze boom. Dit gezien de oorlogslaren bij ij nog erg goed in het geheugen staan en ikzelf aan de andere kant van het bekende Anne Frank-huis gewoond heb, en zelf ook een uitzicht op deze prachtige boom had. Helaas is nu een historisch stuk natuur vergaan, maar graag heb ik wel interesse in de tak. Echter het probleme is dat ik op de foto niet kan zien of dit daadwerkelijk een tak is van deze boom. het zou misschien wel eentje van een populier kunnen zijn twee straten verderop. die in 1980 begin met groeien. Nu wil ik hiermee niet zeggen dat ik u niet vertrouw, maar graag zou ik de tak aan een onderzoek willen onderewrpen. Mjin man is professor bij de XXXXX en kan aan de hand van een tak de oudheid van de boom controleren. Graag wil ik een afspraak met u maken zodat we een en ander na kunnen kijken waarij ik mijn man meeneem. Ik hoor uw reactie graag.

15:27
Quote:
Henk: Geachte Fred, stik in de boom van je!!! respect is vergezocht!!!

15:30
Quote:
Goedkoop: Geachte Fred, Ik vind het een schande dat u probeert winst te maken over het leed dat Anne Frank heeft geleden. Buitengewoon smakeloos. Groeten,

15:31
Quote:
D: Geachte Fred, KANSLOOS!!


Vanaf nu zal ik een selectie maken, anders plak en knip ik me de tering.

15:35
Quote:
Florijn: Dat jij hier je geld mee wilt verdienen...

15:40
Quote:
Sander: Geachte Fred, Heeft u ook twijgjes te koop? En verzend u ook naar R.?? Daar heb ik een vakantiehuisje gebouwd en zoek nog wat spullen voor de aankleding. Vraagt u geld per tak of stam, of per kilo's

15:41
Quote:
Geachte Fred, voor het RTL Nieuws zou ik u graag willen bellen mbt de Anne Frankboom... Via welk nummer bent u bereikbaar? U kunt mij ook bellen via onderstaand nr. Vriendelijke groeten, RTL Nieuws

15:41
Quote:
Joseph: Geachte Fred, Je bent een smakeloze zak. Steek die tak waar de zon niet schijnt, gore graaier.

15:41
Quote:
Zyklon-B: Fred, N.S.B-er of heimelijke verrader in de oorlog, schat je?

15:50 Hier heb ik de advertentie gewijzigd en de tekst: "De meeste zijn al weg! Laatste stukken gaan nu d'ruit." toegevoegd 00icon_twisted.gif
15:51
Quote:
Sander: Fred, Ik hoop dat je het geld ten goede laat komen aan de stichting. En nu niet de bekendheid van Anne gebruikt om zelf geld te verdienen.

15:55
Quote:
Bram: Geachte Fred, je bent een mongool. Dat was het.

16:07
Quote:
Geachte Fred, Heb je nog takken? Hoeveel wil je ervoor hebben? Gr, Joyce

16:16 Hier heb ik de 2e advertentie toegevoegd: http://link.marktplaats.nl/371290077
16:18
Quote:
Geachte Fred, wat wil je voor een tak hebben ? Ik woon op een kleine afstand op de P., ( nr XXX) en zou er graag een willen hebben als aandenken. Laat me weten hoeveel je vraagt, vast bedankt, M.

16:19 Bod van 1 Euro op het tshirt
16:25 Bod van 9.999.999,00 Euro door Pete
16:16
Quote:
Geachte Fred, Schaam je helemaal de wereld rond om dit als een te bieden object en op marktplaats te zetten Helemaal totaly misplaatst....... Paul

16:30
Quote:
W.J.: Geachte Fred, In wat voor een vormen heeft u ze en in wel formaat?

16:31
Quote:
S.Impel 00icon_lol.gif : Geachte Fred, ik las je atvertentie op marktplaats maar ik spaar ook andere boomen dan de anne vrank boom kun ju me hierbij helpen bijfoorbeeld een castanjeboom of berqboom of beukenootjes die had mijn oma namelijk ook thusi altijd bedankt

16:32 Bod van 180 Euro
16:32 Bod van 185 Euro
16:32 Bod van 9.999.999,00 Euro door Melissa op het tshirt
16:36
Quote:
Petro: Geachte Fred, Je zou je werkelijk moeten schamen, dat je niet met je tengels van zulke waardevolle culturele stukken af kunt blijven, en er ook nog hoopt grof geld mee te verdienen. Werkelijk, wat ben je voor mens? En dat is een retorische vraag, ik denk dat je acties genoeg zeggen.

16:42
Quote:
Irma: Geachte Fred, Dit is belachelijk!!!! Of ga je dit geld nu overmaken aan de Anne Frank Stichting?????Of een ander goed doel??

16:46 Bod van 150.000 Euro
16:48 Bod van 9.999.999,00 Euro
16:48
Quote:
Peter: Geachte Fred, how deep can you go... schaam je!

16:48 Bod van 9.999.999,00 Euro door Robin
16:53
Quote:
Geachte Fred, Stop met deze onzin, je gaat toch zeker niet een tak scoren om er geld aan te verdienen?!!? Sorry hoor, maar hier waait m'n broek echt vanaf?!? Ik zou er nog maar eens over nadenken dat dit werkelijk nergens over gaat!!!! Groeten, A.N.

17:04
Quote:
Geachte Fred, wat wil je er voor hebben hgr ron

17:13
Quote:
Geachte Fred, heel bijzonder kunt u hem ook versturen bij voorbaat via tnt postduif gr martijn

17:15
Quote:
Geachte Fred, Hoe kun je garanderen dat deze tak werkelijk van de Anne Frank boom afkomstig is? Ik ben serieus geinteresseerd. Groeten, Stefan

17:18
Quote:
Geachte Fred, haal weg deze onzin U moet u diep schamen voor deze onzin!!!! schande !!!!

17:23
Quote:
Dat jij hier een slaatje uit probeert te slaan.

17:32
Quote:
17:32 S.S.: Smerige ASO

17:42
Quote:
Ruwiel: Fredje, schande dat je deze situatie zo misbruikt! Je kunt het ook doneren en in overleg met het museum afhandelen. Geldwolf, jammer dat je Anne Frank op deze manier zo te schande zet. Ik hoop dat je het geld dat je hier mee krijgt aan de Anne Frank Stichting geeft.

18:01
Quote:
Kees: Geachte Fred, heb je de takken nog ? zo ja wat kosten die?

18:05
Quote:
Michiel: Misselijk stuk vreten dat je bent. Onbegrijpelijk, ongepast en beschamend dat je hier probeert geld aan te verdienen. Wat mij betreft ram je die tak in je achterste.

18:15
Quote:
Geachte Fred, Wat een enorme oetlul bent u. Gr. P.

18:34
Quote:
Geachte Fred, Verekkte Mongol Groetjes van Jamey

19:20
Quote:
Geachte Fred, Je bent ook aardig ziek Groetjes Dolf

De volgende had zijn volledige bedrijfsnaam en alle contactdetails er bij staan:
19:31
Quote:
Geachte Fred, Ik serieuze intresse, wat is uw prijs Graag reactie

19:43
Quote:
Pipo: Geachte Fred, Jezus, wat ben jij een suffe lul met je afgewaaide takken. Als je portemonnee maar gevuld wordt,....toch?

19:52
Quote:
Oplichters Unie: Geachte Fred, wat een eikel ben je nou zeg, stop die takken nou lekker in je reet mafkees

20:06:
Quote:
Geachte Fred, dat je er geld voor durf te vragen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20:36
Quote:
Geachte Fred, brand het hout goed?

20:43
Quote:
Geachte Fred, de een zijn dood is de ander zijn brood en aan alle sprookjes komt ook een eind. anton

21:24
Quote:
Biertje: Geachte Fred, Dit kan je toch niet serieus nemen?

21:35
Quote:
Geachte Fred, dat je hier geld aan wil verdienen. suggestie: maak de opbrengst over naar 555 voor pakistan. hoop dat je lekker slaapt., emile

22:05
Quote:
Geachte Fred, Uit interesse, hoeveel heb je er al aan verdiend? Heb je al meerdere takken verkocht? Zo ja, hoeveel? Grappig dat het in de verkoop staat. Ik hoop op je reactie! Met Viendelijke Groet, Sunder

22:29
Quote:
Geachte Fred, hallo 10,-

22:30
Quote:
Geachte Fred, hartelijk dank voor deze ontzettend grappige advertentie-combinatie! Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, vandaag gelukkig toch nog geleefd! Vriendelijke groeten, Petra

22:31
Quote:
Twan: Geachte Fred, je bent zielig groeten

22:50
Quote:
Frank: Geachte Fred, bullshit..zit er een certificaat bij...

22:53
Quote:
Randy: Geachte Fred, Hoi homo wat denk jij wel niet

22:54
Quote:
Geachte Fred, Je bent een stuk vuil. Ooit zul je betalen voor je daden, zoals wij dat allemaal doen.

22:58
Quote:
Geachte Fred, Je hebt zeker geen geld wat denk je wel niet spoor je wel in je kop om dit te verkopen je was zelfs op tv sukkel

23:21
Quote:
Dirk: Geachte Fred, Niks geachte Fred. Je bent een rat. Begrijp me goed, ik heb niets met die dame Frank. Dat is slechts gehypt geneuzel. Maar jij bent een geldwolf en een profiteur. Een echte VOC-Nederlander. Geld maken ten koste van alles en iedereen. Als jij een beroemde moeder zou hebben, en die zou dood gaan, zou je ongetwijfeld adverteren met afgehakte armen, benen, tenen en vingers. Als het maar geld oplevert. Ik hoop van harte dat er eens een boom op jouw kop zal vallen, graag met een definitieve afloop.


24 augustus
0:23
Quote:
T.J.: Geachte Fred, Ik hoop dat de volgende boom op jouw bolle rotsmoel terecht komt.

7:25
Quote:
E. de V.: Fred, Het is een groots en grof schandaal dat je een berg geld probeert te verdienen aan een meisje dat is vermoord in de wereld oorlog. De boom is niet eens van jou; hij is van de gemeente en een stichting. Je hebt in de eerste instantie dus helemaal geen recht op de takken en ze dus gewoon gejat !! Geteisem noemen we dat soort mensen. Schorem en geteisem. Als iemand recht heeft op de takken, dan is het Anne Frank. Niemand mag hier geld aan verdienen. Ook jij niet !!! Ze horen in het Anne Frank huis thuis. Gedoneerd weliswaar.

12:08
Quote:
M.L.P.: beste fred voel jij jezelf nou geen zielig persoon ?

16:00
Quote:
Pino: Geachte Fred, SMIECHT, SCHLOMO


De volgende is wel heel lief. Ik zou bijna op de fiets springen om alsnog een tak gaan halen om bij deze mensen af te leveren:

18:46
Quote:
Geachte Fred, Ik wil graag reageren op je advertentie en wil je graag eerst een stuk achtergrond vertellen: Mijn vader - nu bijna 62 - is in zijn jeugd houtmonsters gaan verzamelen. Vanaf zijn 14e was hij in opleiding als timmerman op de zogenaamde ambachtschool in Arnhem. Hij woont er nog steeds in de buurt. Een gebied van Nederland dat de Betuwe heet, en waar veel fruitbomen en (oude) bomen in de bossen van Doorweth te vinden zijn. Hij kreeg van zijn leraar zijn eerste hout monster kistje en sindsdien is hij met zijn verzameling bezig geweest. Na de eerste jaren, heeft hij het een beetje laten liggen en sinds een jaar of 5 heeft hij zijn hobbie weer opgepakt. Op vakanties, probeert hij uit de lokale bossen, parken stukken hout mee te nemen, die hij in kleine plankjes van 10x5cm zaagt. Deze gaan allen in een kast. Zo heeft hij in zijn collectie oude soorten van stukken hout, uit kennissen uit de beurt. Een aantal van zijn zeker al 50 jaar oud. Zijn dochter geeft hij ook altijd de opdracht mee om 'hout te sprokkelen'. Hij zou het geweldig vinden als hij een stuk van de Anne Frank Boom in zijn collectie kan opnemen. Echter, een norm die hij hanteert, hij betaalt niet voor een stuk hout. Dat heeft hij nooit gedaan en zal hij ook niet doen. Graag zou ik je willen vragen/ wil ik u vragen of ik een tak of een stuk van een tak kan ophalen? Ik zou mijn vader hier een groot plezier mee doen. En hiermee hoop ik dat er nog een vrijgevigheid bestaat onder de mensheid. Bijgevoegd heb ik mijn gegevens. Bel of mail me gerust, ik kijk uit naar een reactie. Met vriendelijke groet, C.

18:51
Quote:
Wintjer: Geachte Fred, Hoe groot is deze tak ?

18:51
Quote:
Geachte Fred, heb je de tak nog ? ik wil je er 300 euro voor geven. Gr desiree

19:09
Quote:
Geachte Fred, Niet echt netjes. Ik vraag je vriendelijk Deze advertentie per direct te verwijderen Mvg Jan willem


25 augustus

12:15
Quote:
T.de B.: Geachte Fred, Ik vind dit een schandalig aanbod.Ik heb Marktplaats verzocht de advertentie te verwijderen.

14:50
Quote:
Hazel: Geachte Fred, Oorlogen zijn ontstaan door hebberigheid van mensen, u bent er 1 van. Over de rug van de slachtoffers


26 augustus

16:16
Quote:
Geachte Fred, Mag ik vragen voor hoeveel de tak uiteindelijk is verkocht?

16:20
Quote:
Geachte Fred, Ik lees de boom viel. Ik ben heel erg verdrietig. Ik ben niet rijk. Ik ben arm. Kan namelijk een kleine chip van de boom 2 cm x 2 cm? Ik zal betalen. Ik woon in de Verenigde Staten. Anne is mijn favoriete auteur. Ik ben te arm om een reis naar Amsterdam te nemen om de boom te zien. I read the tree fell. I am very sad. I am not rich. I am poor. May have a small chip of the tree 2 cm x 2 cm? I will pay. I live in United States. Anne is my favorite author. I am too poor to take a trip to Amsterdam to see the tree. Marty

16:30
Quote:
Eddie: Geachte Fred, Wat is dit zielig. Die boom had op je hoofd moeten vallen!!


27 augustus
Quote:
Minke: Geachte Fred, wat zielig man dat je daar nog geld aan wilt verdienen, of stort je het geld inde stichting, maar zet dat dan in je advertentie, dan doe je ook eens wat goeds




Laatst aangepast door fredpalakon op Donderdag 26 Augustus, 2010 23:59, in totaal 12 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
dhajkoop
Zatte Vriend Tripple Star


Geregistreerd op: 13-10-2006
Berichten: 382

BerichtGeplaatst: Maandag 23 Augustus, 2010 21:26    Onderwerp: Reageer met quote

HAHAHAHAHA GEWELDIG!!!
RESPECT! sleepy7.gif sleepy7.gif sleepy7.gif
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
fredpalakon
Zatte Kammeradski


Geregistreerd op: 11-10-2005
Berichten: 117
Woonplaats: Amstadam

BerichtGeplaatst: Maandag 23 Augustus, 2010 21:46    Onderwerp: Reageer met quote

Telegraaf MET reacties http://www.telegraaf.nl/binnenland/7457123/__Delen_Anne_Frankboom_op_Marktplaats__.html?sn=binnenland,buitenland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
fredpalakon
Zatte Kammeradski


Geregistreerd op: 11-10-2005
Berichten: 117
Woonplaats: Amstadam

BerichtGeplaatst: Maandag 23 Augustus, 2010 21:50    Onderwerp: Reageer met quote

NRC met quotes: http://www.nrc.nl/binnenland/article2607181.ece/Anne_Frankboom_omgewaaid
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
fredpalakon
Zatte Kammeradski


Geregistreerd op: 11-10-2005
Berichten: 117
Woonplaats: Amstadam

BerichtGeplaatst: Maandag 23 Augustus, 2010 21:52    Onderwerp: Reageer met quote

RTL Nieuws stukje (Mooi grietje trouwens die Sandra Schuurhof): http://tinyurl.com/25e3r3g

Check de video, na de reclame
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
fredpalakon
Zatte Kammeradski


Geregistreerd op: 11-10-2005
Berichten: 117
Woonplaats: Amstadam

BerichtGeplaatst: Maandag 23 Augustus, 2010 21:54    Onderwerp: Reageer met quote

AD (check vooral die reacties!) http://www.ad.nl/ad/nl/1041/Amsterdam/article/detail/507095/2010/08/23/Anne-Frankboom-omgevallen.dhtml
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
fredpalakon
Zatte Kammeradski


Geregistreerd op: 11-10-2005
Berichten: 117
Woonplaats: Amstadam

BerichtGeplaatst: Maandag 23 Augustus, 2010 21:55    Onderwerp: Reageer met quote

Trouw: http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article3176968.ece/Anne_Frankboom_omgevallen.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
fredpalakon
Zatte Kammeradski


Geregistreerd op: 11-10-2005
Berichten: 117
Woonplaats: Amstadam

BerichtGeplaatst: Maandag 23 Augustus, 2010 21:56    Onderwerp: Reageer met quote

Twitter (Live): http://www.nulive.nl/10559/anne_frank
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
SK3TCH
Zat Watje


Geregistreerd op: 18-6-2008
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Maandag 23 Augustus, 2010 22:58    Onderwerp: Reageer met quote

giere lig dubbel van al die reacties
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
umma
Site Admin


Geregistreerd op: 18-9-2004
Berichten: 346

BerichtGeplaatst: Dinsdag 24 Augustus, 2010 10:17    Onderwerp: Reageer met quote

Persgekte: http://twitpic.com/2hot2i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
fredpalakon
Zatte Kammeradski


Geregistreerd op: 11-10-2005
Berichten: 117
Woonplaats: Amstadam

BerichtGeplaatst: Dinsdag 24 Augustus, 2010 19:33    Onderwerp: Reageer met quote

Reuters: http://www.reuters.com/article/idUSTRE67M28P20100823

Quote:
Parts of the tree, located on a residential property adjacent to the Anne Frank House, were later being offered for sale on Dutch auction website marktplaats.nl. The highest offer was 10 million euros ($12.72 million).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
fredpalakon
Zatte Kammeradski


Geregistreerd op: 11-10-2005
Berichten: 117
Woonplaats: Amstadam

BerichtGeplaatst: Dinsdag 24 Augustus, 2010 19:39    Onderwerp: Reageer met quote

Komop mensen op naar de 25000 hits!!!


boomding.jpg
 Description:
 Filesize:  93.39 KB
 Viewed:  19614 Time(s)

boomding.jpg


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Xander
Zatte Ultra Poster


Geregistreerd op: 10-10-2007
Berichten: 4412
Woonplaats: Zandvoort

BerichtGeplaatst: Woensdag 25 Augustus, 2010 7:55    Onderwerp: Reageer met quote

Prima stunt!!


Anna Frank Boom.JPG
 Description:
 Filesize:  43 KB
 Viewed:  19560 Time(s)

Anna Frank Boom.JPG



_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
CowboY
OpperCowboy


Geregistreerd op: 10-7-2006
Berichten: 6417
Woonplaats: Tombstone

BerichtGeplaatst: Woensdag 25 Augustus, 2010 20:35    Onderwerp: Reageer met quote

Whahahaha, Nederland!!!! 00icon_lol.gif
_________________
Hot cowgirls!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zatte Vrienden Punt NL forum index -> Zatte Vrienden Punt NL Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group