Zatte Vrienden Punt NL forum index Zatte Vrienden Punt NL
Ieder zijn lol
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Sjaak

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zatte Vrienden Punt NL forum index -> Zatte Vrienden Punt NL
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
stefanova
Zatte Vrienden Queen


Geregistreerd op: 19-8-2006
Berichten: 798
Woonplaats: Zattevriendenstad

BerichtGeplaatst: Vrijdag 8 September, 2006 21:04    Onderwerp: Sjaak Reageer met quote

Ik zit me al een tijdje af te vragen waar jouw avatar over gaat. Zo vrouw onvriendelijk :cry:
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
CowboY
OpperCowboy


Geregistreerd op: 10-7-2006
Berichten: 6417
Woonplaats: Tombstone

BerichtGeplaatst: Vrijdag 8 September, 2006 22:46    Onderwerp: Reageer met quote

hahaha, jaa Sjaak, daar sta je dan! icon_mrgreen.gif
_________________
Hot cowgirls!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
okki
Zat Watje


Geregistreerd op: 23-8-2006
Berichten: 44

BerichtGeplaatst: Zondag 10 September, 2006 14:25    Onderwerp: Re: Sjaak Reageer met quote

stefanova schreef:
Ik zit me al een tijdje af te vragen waar jouw avatar over gaat. Zo vrouw onvriendelijk :cry:

Deze avater valt onder de categorie: sick humor 00icon_twisted.gif (niet te serieus a.u.b.)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
sjaak
Zatte God


Geregistreerd op: 19-9-2004
Berichten: 13789

BerichtGeplaatst: Woensdag 13 September, 2006 18:53    Onderwerp: Re: Sjaak Reageer met quote

stefanova schreef:
Ik zit me al een tijdje af te vragen waar jouw avatar over gaat. Zo vrouw onvriendelijk :cry:


Is niet erg Stefanova, ik leg het je wel ff uit:

Kijk, een pik wordt ook wel een " sabel " genoemd. Dat weet je neem ik aan.
Dus als je een griet tegen de muur aanzet, of op je punt zet, of neeneemt voor een partijtje te rolbezemen noemt men dat ook wel eens neersabelen "ik heb gisteravond weer eentje aan mijn sabel geregen" of "vanmiddag weer eentje moeten neersabelen" en "ga er straks eentje op mijn sabel zetten" en dat soort taal.

Met andere woorden, om in dat soort termen te blijven, de sjaak in mijn avatar sabelt er heel wat neer, 50 om precies te zijn, dat lijkt me toch een leuke score :) . En verder, wat al dat bloed betreft, dat is meer mijn sicke kant, zoals vriend Okki al WEL begrepen had, ondanks dat hij pas 13 is 00icon_twisted.gif 00icon_twisted.gif
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
stefanova
Zatte Vrienden Queen


Geregistreerd op: 19-8-2006
Berichten: 798
Woonplaats: Zattevriendenstad

BerichtGeplaatst: Woensdag 13 September, 2006 23:04    Onderwerp: Reageer met quote

Ok ik snap het, en ik vind het leuk gevonden van je 00icon_wink.gif
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
davidalex
Zatte Held


Geregistreerd op: 25-4-2006
Berichten: 591
Woonplaats: lutjebroek

BerichtGeplaatst: Donderdag 14 September, 2006 6:02    Onderwerp: Reageer met quote

oke dan sjaak icon_mrgreen.gif
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
CowboY
OpperCowboy


Geregistreerd op: 10-7-2006
Berichten: 6417
Woonplaats: Tombstone

BerichtGeplaatst: Donderdag 14 September, 2006 12:17    Onderwerp: Re: Sjaak Reageer met quote

sjaak schreef:
stefanova schreef:
Ik zit me al een tijdje af te vragen waar jouw avatar over gaat. Zo vrouw onvriendelijk :cry:


Is niet erg Stefanova, ik leg het je wel ff uit:

Kijk, een pik wordt ook wel een " sabel " genoemd. Dat weet je neem ik aan.
Dus als je een griet tegen de muur aanzet, of op je punt zet, of neeneemt voor een partijtje te rolbezemen noemt men dat ook wel eens neersabelen "ik heb gisteravond weer eentje aan mijn sabel geregen" of "vanmiddag weer eentje moeten neersabelen" en "ga er straks eentje op mijn sabel zetten" en dat soort taal.

Met andere woorden, om in dat soort termen te blijven, de sjaak in mijn avatar sabelt er heel wat neer, 50 om precies te zijn, dat lijkt me toch een leuke score :) . En verder, wat al dat bloed betreft, dat is meer mijn sicke kant, zoals vriend Okki al WEL begrepen had, ondanks dat hij pas 13 is 00icon_twisted.gif 00icon_twisted.gif


Dat jij minstens net zo een sexist als ik bent, dat is geen verrassing. 00icon_lol.gif
Maar t zijn r 50, wat is dan dat getal 100?
icon_eek.gif

_________________
Hot cowgirls!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
naaimachine
Zatte Post Master


Geregistreerd op: 12-1-2005
Berichten: 1083
Woonplaats: HappeKutteVeen

BerichtGeplaatst: Donderdag 14 September, 2006 15:06    Onderwerp: Reageer met quote

Hij snijdt ze allemaal in 2, dus 2 x 50 = 100
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
okki
Zat Watje


Geregistreerd op: 23-8-2006
Berichten: 44

BerichtGeplaatst: Donderdag 14 September, 2006 18:31    Onderwerp: Reageer met quote

naaimachine schreef:
Hij snijdt ze allemaal in 2, dus 2 x 50 = 100

icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
sjaak
Zatte God


Geregistreerd op: 19-9-2004
Berichten: 13789

BerichtGeplaatst: Donderdag 14 September, 2006 20:20    Onderwerp: Reageer met quote

naaimachine schreef:
Hij snijdt ze allemaal in 2, dus 2 x 50 = 100


Geniaal gevonden vriend naaimachine!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
CowboY
OpperCowboy


Geregistreerd op: 10-7-2006
Berichten: 6417
Woonplaats: Tombstone

BerichtGeplaatst: Vrijdag 15 September, 2006 3:41    Onderwerp: Reageer met quote

00icon_confused.gif
_________________
Hot cowgirls!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Zatte Vrienden Punt NL forum index -> Zatte Vrienden Punt NL Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group